حساس درد در سر یکی از علائم آزار دهنده است. وقتی شما به سر درد مبتلا می شوید ، این واکنش نشان دهنده چراغ هشدار به رنگ قرمز برای بدن می باشد. و گفتند که شما باید ریشه این مشکل را بیابید و آنرا درمان کنید. امروزه 4 نوع سردرد شایع ترین نوع میان افراد است که باید سریعا درمان شود.

سر درد

1-سردرد سینوسی :

سردرد های سینوسی ناشی از التهاب در سینوس است. این نوع سردرد می تواند بسیار سخت باشد و همراه آن عفونت زیادی خواهید کرد در نتیجه حرارت بدن افزایش یافته و این مشکل اغلب بر روی گونه ها و پیشانی ظاهر میشود و تب طاقات فرسایی را نیز به همراه دارد. برای درمان این سر درد باید از مایعات بیش از حد استفاده کنید و از مواد غذایی که دارای ویتامین C می باشند استفاده کنید تا زودتر بهبود یابید .

2-سر درد های تنشی :

 سردرد های تنشی ، از رایج ترین سردرد ها محسوب می شوند و بیشتر از هر گونه دیگر شما را اذیت خواهد کرد . آنها می توانند در فشار های بالایی ظاهر شوند و می تواند درد زیادی را تحمیل پیشانی ، پشت سر ، گردن و گیجگاه شما وارد سازد و برای درمان آن می توانید از چای زنجبیل برای کاهش آن استفاده کنید .

آشنایی با علائم انواع سردردها و راه تسکین آنها

3-سردرد چشمی :

سردرد های چشمی در هر چند دوره یکبار به وجود می آیند و فشار زیادی را به بالای چشم وارد می کند در حدی که شما به زور چشم خود را باز می کنید . همچنین می تواند به طور ناگهانی باعث ایجاد درد در یک سمت سر شما شود و می توان گفت که علت آن هنوز مشخص نشده است و برای درمان آن می توانید از فلفل کاین استفاده کنید.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید